Soepeler verkopen

Wil je meer klanten trekken, dan is het zaak om mensen echt te raken in hun primaire drijfveren. Je publiek wilt namelijk niet meer overtuigd worden met nog meer argumenten. Zij willen positief beinvloedt worden bij het maken van keuzes. Liefst door iemand de ze leuk vinden en vertrouwen. Dus het komt er nu op aan: welke gesprekspartner ben jij? Wat past bij jou? En bij jouw doelgroep?

Meer contacten

Hoe kom je in contact met je doelgroep? En wie is die doelgroep eigenlijk? Hoe vinden ze jou? En hoe vind jij hen? Heb je voldoende contacten? Hoe maak je jouw bereik zo groot mogelijk? Met al deze vragen gaan we aan de slag om zoveel mogelijk potentiele klanten te bereiken. Pas wanneer je elkaar gevonden hebt, kunnen we de conversie gaan verbeteren.

Hogere conversie

Hoe ‘converteer’ jij contacten naar klant? Je hebt meestal een aantal contactmomenten nodig voordat iemand die stap zet. Voor sommigen zijn het heel veel stappen, anderen besluiten snel. Met het herkennen van gedragsstijlen en voorkeuren zul je een betere gesprekspartner zijn. Ook als zij niet zo goed bij jouw voorkeuren passen. Hierdoor begrijp je elkaar beter en verloopt de communicatie soepeler.

Jouw verkoopgesprekken leuker, prettiger en aantrekkelijker

Tijdens verkoopproces heb je creativiteit nodig. Je wilt geen saaie grijze muis zijn. Mensen willen niets ‘verkocht’ krijgen. Zij willen het gevoel hebben dat ze graag met jou aan de slag gaan. Creativiteit maakt jouw verkoopgesprekken leuker, prettiger en aantrekkelijker. Prettig voor je klant en beter voor het resultaat.

Nieuwsgierig geworden? Ik hoor graag van je! Neem contact met ons op